گزارش بهمن کشاورز از سانحه وسیله نقلیه عمومی

گزارش بهمن کشاورز از سانحه وسیله نقلیه عمومی

۱۱ آبان ۱۳۶۴ ساعت دو و نیم از شمیران حرکت کرد و در ایستگاه سپند اتوبوس را متوقف کرده جهت سوار و پیاده نمودن مسافر. در اثر زیادی مسافر درب جلو به زور بسته شد در حالی که اصلاً جایی در اتوبوس نبود. خانمی از درب جلو سوار شد و درب را بستم پاشنه‌ پای او لای درب جلوگیر کرد که فریاد زد درب را باز کنید پای من لای درمانده. اینجانب در را باز کردم گویا خانم به در تکیه داشته و با فشار جمعیت به بیرون از اتوبوس پرتاب شد و سر ایشان از ناحیه پشت مجروح شد. در موقع وقوع حادثه اتوبوس متوقف بود. به اتفاق خانمی و دو نفر از برادران خانم را به بیمارستان منتقل کردیم.
نظر آقایان: گرچه عمل مسافر مخاطره آمیز و دور از احتیاط بوده و به سهولت حادثه کمک نموده لیکن علت حادثه بی‌احتیاطی راننده اتوبوس به علت عدم نظارت در سوار شدن مسافرین و باز و بسته کردن در بدون توجه به وضع مسافرین. گواهی مدائن: شکستگی خطی در ناحیه تامپرال چپ در سی تی اسکن در ناحیه تامپرال چپ خونریزی داخل نسج مغز در ۲ آبان ۱۳۶۴ عمل جراحی مغز شد و فعلاً تحت درمان است و کاملاً خطر رفع شده.
– خودتان بهتر می‌دانید که در این قبیل موارد کاری از من ساخته نیست یا باید در ایستگاه توقف نکنم که تخلف است و اگر توقف کنم و در را باز کنم هجوم می‌آورند و هیچ کنترلی نه تنها از دست من بلکه از دست هیچ کس ساخته نیست. -قسمتی از استخوان برداشته شده و پوست روی آنرا پوشانده (۱۵ درصد نقص عضو) ضمناً مبتلا به فراموشی و افسردگی ناشی از ضربه به مغزی است. طول درمان یک سال و نیم از تاریخ حادثه.
– شاکیه ۲۳ مهر ۱۳۶۵ روبروی فیشرآباد از اتوبوس افتادم یعنی پایم لای درب گیر کرد گفتم درب را باز کرد و دنده زده و حرکت کرد و افتادم سرم شکست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *