جنایاتی که آمریکا را تکان داد!

جنایاتی که آمریکا را تکان داد!

پس از ۴۶ سال نشر کشاورز به درخواست بنیاد حقوقی بهمن کشاورز، در گرامی داشت یاد سه وکیل مشهور ، ساموئل لیبوویتز، آلبرت برناردی و بهمن کشاورز، چاپ جدید کتاب جذاب «جنایاتی که آمریکا را تکان داد!» را تقدیم می کند .
بهمن کشاورز چند ماه پیش از درگذشتش در اردیبهشت ۱۳۹۸ مجوز چاپ این کتاب را از فرزندان زنده یاد آلبرت برناردی گرفت که متاسفانه روزگار این فرصت را از او دریغ کرد .
او درباره این کتاب می گوید: «من به طور مشخص از سال پنجم دبستان تصمیم گرفته بودم وکیل دادگستری بشوم و انگیزه انتخاب من، خواندن این کتاب بود . بارها و بارها در سنین مختلف این کتاب را به طور مکرر خواندم و خواندن آن را به کسانی که برای وکالت آماده می شوند یا دوست دارند حقوق بخوانند توصیه می کنم» .
هنگامی که «ساموئل لیبوویتز» در سال ۱۹۴۱، بعد از بیست و یک سال اشتغال به حرفه خسته کننده وکالت، در سن چهل و هفت سالگی از آن کار کناره گیری کرد و به سمت ریاست دادگاه جنایی نیویورک انتخاب گردید، هیچ کس در این کشور وجود نداشت تا با او به عنوان وکیل مدافع جنایی شماره یک آمریکا رقابت نماید. این کتاب از طرفی مطالعه و تحقیقی است درباره روش هایی که لیبوویتز در سال های وکالت خود در دادگاه های جنایی به کار می بست و از طرف دیگر شرح صحنه های هیجان انگیز و تأثرآور زندگانی زنان و مردانی است که وی از آنان دفاع نموده و غالب آنها امروز در نتیجه استـادی و مهـارتی که در دفـاع از ایشـان نشان داده بود، آزاد در خیابان های شهرهای آمریکا راه می روند.
«کنتین رینـالدز»، مؤلـف کتـاب که یکی از نویسنـدگان و خبرنگـاران معروف آمریکـا می باشـد و آثـار زیادی دارد، این کتـاب خـود را از چند جهـت با ارزش نمـوده است. نخست این که کتـاب مزبـور را به صـورت یک اثـر تحقیقـی قضـایی درآورده است، دیگـر این که آن را با رعـایت انصـاف و بی طرفی کامل تألیف کرده است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *